comandes i devolucions

Incidències durant el transport

Vigilem la qualitat de l’embalatge perque els productes arribin a casa seva en perfecte estat, però si alguna caixa arriba tacada i sembla clar que alguna ampolla s’ha trencat no l’accepti. El transportista ens la retornarà i nosaltres ràpidament li enviarem una nova comanda sense despeses d’enviament en la reposició.

Devolucions de producte

Els nostres productes estan elaborats sota les normatives europees, però entenem que potser hi ha algun client que no li satisfagui el nostre producte, per això podrà tornar-lo durant un periode de 15 dies. És indispensable que els envasos (ampolles, llaunes, garrafes, pots…) no s’hagin obert i mantinguin els seus precintes de garantia. Un cop arribin a les nostres instal·lacions es procedirà a tornar-li l’import del producte que es torna, l’import del port de retorn és a càrrec del client.

Producte defectuós

Si obre un envàs i creu que el producte no està en condicions òptimes li agrairíem que truqui al telèfon 973 142 950 o ens escrigui al correu electrònic info@terrall.es per explicar-nos el problema i el resoldrem adequadament segons sigui el cas.

L'ingredient que no
pot faltar a la bona cuina