espai per als teus aconteixements
En el disseny i construcció de les noves instal·lacions l’any 2010 es va decidir destinar un espai modern, acollidor, innovador i sobretot polivalent, capaç de donar cabuda a tot el conjunt d’activitats que s’organitzen durant l’any. L’espai, de 105 metres quadrats, està dividit en tres zones ben diferenciades, però alhora interrelacionades:
- una sala central i oberta, de 54 metres quadrats i una capacitat de 80 cadires, idònia per a exposicions, jornades tècniques, cursos, programes de ràdio, tasts d’olis o vins, actes de caire institucional o privat, etc. Disposa de so i micròfon, projector, pantalla i instal·lació informàtica. Aquí se celebren les assemblees generals de socis.
- una sala tancada, de 48 metres quadrats i amb capacitat per a 15 persones, que acull les reunions del consell rector i que, atès el caràcter de privacitat que ofereix, està especialment dissenyada per a activitats de tipus més empresarial.
- una cuina equipada amb tota mena d’electrodomèstics, de 20 metres quadrats, moderna i versàtil, connectada a la sala central a través d’un sistema de videoconferència que permet realitzar i seguir cursets de cuina in situ, per exemple.
Els tres espais, que disposen de wifi i d’equip de projecció i so, es poden llogar conjuntament o per separat, segons les necessitats de l’activitat que s’hagi de dur a terme. Per fer-ho, cal contactar amb la secció de crèdit, a través del telèfon 973 14 07 87 o el correu electrònic info@terrall.es Els preus del lloguer són:
- sala de juntes
- dia sencer, 300 euros
- mig dia, 180 euros
- sala gran
- dia sencer, 500 euros
- mig dia, 280 euros
- cuina
- preus a consultar
Aquests preus no inclouen l’IVA (21%) i es poden negociar en funció dels serveis contractats. La cooperativa ofereix també la possibilitat de servir diferents classes de càtering per a esmorzars, convencions, etc.